شرایط و ضوابط ارائه خدمات

شرایط و ضوابط ارائه خدمات

قبل از استفاده از این سایت و مطالبی که در بخش های مختلف آن ارائه شده، شما می‌بایست مروری بر این توافق‌نامه داشته باشید و با مفاد مذکور در آن موافقت نمایید. اگر چنانچه مخالفتی با توافق‌نامه زیر داشتید، لطفاً از این سایت استفاده نکنید. این توافق‌نامه در بر گیرنده تمامی توافقات و مقررات میان کاربران و سایت مجموعه گردشگری ابن سینا بوده و محتوای سایت نیز تحت شرایط و مقررات این توافق‌نامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مجموعه گردشگری ابن سینا این حق را دارد که به صلاحدید خود توافق‌نامه میان سایت و کاربران را تغییر دهد، این تغییر ممکن است بدون اطلاع قبلی به کاربران صورت پذیرد و تغییرات می‌تواند در کل توافق‌نامه و یا حذف و اضافه کردن مفادهایی به متن آن باشد. هر تغییری در مقررات و قوانین این توافق‌نامه بلافاصله از نظر مسئولان سایت لازم الاجرا است و عذر کاربران در صورت عدم آگاهی آن‌ها از این تغییرات، به هیچ وجه پذیرفته نمی‌باشد. شما به عنوان کاربران این سایت ملزم به رعایت مفاد مذکور در این توافق‌نامه هستید و می بایست هر چند وقت یکبار مروری بر شرایط و قوانین در این توافق‌نامه داشته باشید تا از تغییرات احتمالی آن آگاه شوید. در غیر این صورت، همانطور که گفته شد، هیچ عذری پذیرفته نمی‌شود.

محتوای سایت مجموعه گردشگری ابن سینا

پزشکی دانش پیوسته در حال تغییر است. با گسترده‌تر شدن آگاهی‌ها در اثر تحقیقات و تجربیات  ، تغییراتی در تدابیر درمانی و دارو درمانی ضرورت می‌یابند. مطالب مندرج در سایت با منابعی قابل اعتماد مطابقت داده شده‌اند تا اطلاعاتی را ارائه کنند که کامل و عموما مطابق با استانداردهای پذیرفته شده در زمان انتشار مطلب باشند. با این وجود، با توجه به احتمال خطای انسانی و تغییرات علوم پزشکی، نه مولفان و نه مترجمان و نه هیچ یک از افرادی که در آماده‌سازی یا نشر مطالب دخالت داشته‌اند، تضمین نمی‌کنند که اطلاعات آورده شده در سایت از هر نظر صحیح یا کامل باشند.

تعهدات مجموعه گردشگری سلامت ابن سینا

۱ – استفاده از کلیه امکانات در راستای ارتقای استاندارد های گردشگری سلامت در سطح جامعه

۲ – ترویج هرچه بیشتر شیوه‌های زندگی سالم

۳ – رعایت کلیه موارد ذکر شده در سیاست نامه حفظ حریم خصوصی کاربران

تعهدات کاربران

۱ – رعایت موازین اخلاقی

۲ – عدم انتشار مطالبی که متضمن توهین به ادیان الهی و یا عقیده هر کاربر دیگر باشد.

۳ – رعایت قوانین کشوری و پرهیز از انتشار مطالب خلاف امنیت و استقلال ملی

۴ – عدم استفاده تجارﻯ از خدمات و محتوای سایت مجموعه گردشگری سلامت به هر شكل، مگر با کسب موافقتنامه کتبی از گروه توسعه دهنده سایت

حقوق مادی و معنوی

کلیه محتویات سایت شامل قانون حق تکثیر شده و به پدیدآورندگان سایت مجموعه گردشگری سلامت ابن سینا تعلق دارد. این سایت مستقل است و وابسته به هیچ سازمان، نهاد و یا ارگان دولتی نمی‌باشد و توسط گروه گردشگری سلامت ابن سینا مدیریت می شود. استفاده از مطالب و محتوای سایت در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های الکترونیکی تنها با ذکر منبع و درج لینک مستقیم مجاز است. استفاده از مطالب سایت در رسانه‌های چاپی تنها با کسب موافقتنامه کتبی از گروه توسعه‌دهنده مجموعه گردشگری سلامت ابن سینا مجاز می باشد.