فعالیت پزشکی در اتریش

فعالیت پزشکی در اتریش

فعالیت پزشکی در اتریش مجموعه گردشگری ابن سینا با همکاری گروهی از وکلای زبده و در اقدامی بی نظیر و برای نخستین بار فرصت مناسبی را برای پزشکان مجرب و متخصصین کشور جهت خرید مطب ، اخذ اقامت و همچنین دریافت مجوز فعالیت پزشکی در کشور اتریش فراهم نموده است.

این پروژه با ظرفیت واگذاری بیش از ۱۰۰۰ مطب با متراژهای مختلف واقع در نخستین و بزرگترین بیمارستان خصوصی وین ( سهام بیمارستان نیز به صورت مجزا قابل واگذاری می باشد ) دریچه ایست برای ورود به بازار جهانی علم پزشکی.

دسترسی به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و درمانی در اتریش

دسترسی به پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی و درمانی، بهره مندی و دسترسی به واحد های تحقیق و توسعه همگام با تکنولوژی روز دنیا، امکان زندگی در امن ترین شهر دنیا و بهره مندی از درآمد ارزی در کشوری با ثبات اقتصادی تنها بخش کوچکی از مزایای مشارکت در این پروژه می باشند.

کلیه امور مربوط به دریافت ویزا ، اخذ اقامت و مجوز فعالیت پزشکی به تایید اداره مهاجرت و وزارت بهداشت کشور اتریش رسیده و کلیه فرایند های مرتبط با آن توسط وکلای کار آزموده دنبال خواهد شد.

از کلیه متخصصین محترم و علاقه مند به دریافت اطلاعات تکمیلی دعوت می شود تا درخواست خود را به آدرس ایمیل ahmadi.s@avicennaservices.com ارسال نموده و یا از طریق واتسآپ با شماره ۳۷۲۸۲۱۹۸۲۰۴+ تماس حاصل نمایند.

نظر به اینکه همواره یکی از معضلات جذب گردشگر سلامت و معرفی تبحر پزشکان ایرانی چه در بخش درمان و چه در بخش زیبایی عدم اطمینان به زیرساخت های پزشکی موجود در ایران بوده است این اقدام می تواند گام بزرگی برای صادرات تجارب پزشکان ایرانی به خارج از مرز و بوم ایران است.