لیفت با نخ

لیفت با نخ امروزه لیفت صورت یکی از  پر طرفدارترین جراحی های زیبایی در سراسر دنیا می باشد. این روش که کشیدگی و سفت کردن پوست را به دنبال دارد، منجر به جوان شدن چهره ی فرد می شود.لیفت با نخ جایگزینی نیمه تهاجمی برای افرادی است که خواهان انجام جراحی لیفت صورت می باشند.

در این روش از نخ های قابل جذب برای زیبایی و جوانسازی صورت استفاده می شود، لیفت با نخ تاثیرات به سزایی را در چهره ایجاد می کند و با تحریک پوست باعث کلاژن سازی منجر به ترمیم بافت تخریب شده می شود.

کلاژن و الاستین از مهم ترین عناصر برای جوانسازی و لیفت صورت محسوب می شوند که با بالارفتن سن ترشح آن ها کم می شود و همین امر نیز باعث تخریب و افتادگی پوست می شود. زمانی که نخ ها وارد پوست می شوند بعد ازمدت کوتاهی واکنش های مثبتی از این طریق به پوست وارد می شود و درنهایت پوست مجددا به کلاژن سازی وا داشته می شود، از این رو در مدت کوتاهی می توان نشانه های جوانی و زیبایی را در چهره احساس کرد .

روش لیفت و کشیدن صورت با نخ:

در مجموعه گردشگری ابن سینا  ابتدا پزشک برای فرد یک جلسه مشاوره تعیین می‌کند و طی آن عکس‌هایی گرفته می‌شود.سپس با استفاده از کرم موضعی یا تزریق بیهوشی، ناحیه مورد نظر بی‌حس می‌شود و لیفت انجام می شود. انجام لیفت بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد؛ نخ‌ها بسته به نیاز پوست فرد با استفاده از یک کانولا یا میکرو سوزن قرار داده می‌شوند.

در طول لیفت، نیاز به ایجاد هیچ گونه شکاف یا برش نیست و بدون خطر ایجاد زخم ساخته شده در منطقه هدف، نخ های نازک را به صورت وارد می کند. این رشته ها به بافت پوست متصل می شوند و پس از کشش پوست، صورت لیفت می شود.

تجمیل الانف

وقتی نخ‌ها جایگذاری شدند، نتایج آن به سرعت قابل ‌مشاهده می باشد. اگرچه برای مشاهده ی اثر کامل این روش، حدود ۶ ماه باید صبر کرد.نخ هایی که برای لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرند، پوست را به تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید تحریک می‌کند.

کاربرد های لیفت صورت با نخ:

  • کشیدن و حجم دادن به افتادگی گونه ها و رفع چروک دور چشم،
  • بالا بردن و کشیدن افتادگی در ابروها و چین و چروک پیشانی و خط اخم،
  • بالا کشیدن و بازسازی خطوط کنار دهان و رفع چروک عمیق خنده،
  • بازسازی و کشیدن ناحیه ی فک و چروک دور لب و غبغب، لیفت چین و چروک های گردن.

چرا عمل لیفت با نخ:

ماندگاری لیفت با نخ حدود ۲-۱ سال دوام دارد. این عمل بدون جراحی است و برای افرادی که نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند بسیار مناسب است.کاهش چین‌ و چروک و خطوط ریز پوست بلافاصله پس از درمان قابل‌ مشاهده است و هیچ‌گونه عوارض نخ لیفت صورت وجود ندارد. علاوه بر این جایگزین خوبی برای بوتاکس است.

در لیفت صورت با نخ ماهیچه‌ ها دچار فلج نمی‌شوند. لیفتینگ با نخ نوعی آرامش در پوست ایجاد می‌نماید این حالت آرامش این اطمینان را می‌دهد که پوست بدون چین‌وچروک شده است و در نتیجه پوست شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید.

بدون برش و بدون گره بخیه است.

بسیار ایمنی است و تنها ۳۰ دقیقه بی‌حسی موضعی نیاز دارد.

بدون ورم، کبودی، اسکار یا (جای زخم ) است.

زمان بهبودی کوتاه‌مدت است.

تأثیرات آن نیمه دائمی است.

مراقبت‌های بعد از عمل لیفت کردن با نخ

بعد از لیفت با نخ، پوست صورت و گردن احساس سفتی خواهد داشت. ممکن است کمی کبودی، سوزن سوزن شدن و یا سوزش در نواحی بی‌حس شده وجود داشته باشد.بعد از لیفت با نخ ممکن است پزشک استفاده از یک پوشش الاستیکی برای صورت و گردن برای ثابت شدن بافت پوست توصیه کند که این پوشش به کاهش تورم نیز کمک می کند.

بهتر از تا ۲۴ ساعت از کیسه‌ ی یخ اول برای جلوگیری از کبودی و تورم استفاده شود.

تا یک هفته بعد از عمل تنها به پشت بخوابید.

هنگام استفاده از مرطوب‌کننده یا آرایش کردن، انگشتان خود را از موقعیت پایین‌تر به موقعیت بالاتر حرکت دهید. سابسیژن

به مدت یک ماه از ماساژ دادن صورت اجتناب کنید.

تا ۶ هفته از انجام فعالیت ورزشی شدید اجتناب کنید.

هنگام نوشیدن مایعات با نی، لب‌های خود را غنچه نکنید، شکلک درنیاورید و هنگام سرفه، عطسه و خمیازه صورت و گردن خود را نگه دارید.

بعد از ۲۴ ساعت دوش بگیرید، پوشش زخم‌هایی که با نوار پانسمان شده را بردارید، ابتدا با ملایمت محل را با حوله و نوار خشک کنید سپس با سشوار به طور کامل آن را خشک کنید.

تا ۲ هفته بعد از عمل، آسپیرین و داروهای ضدالتهاب (نوروفین، ایبوپروفن) مصرف نکنید

برای خرید مطمئن محصولات آرایشی بهداشتی اینجا را کلیک کنید